Informatii de livrare

Termene de livrare

In conditii normale termenul de livrare al produselor cumparate prin intermediul magazinului online espressodepo.ro se incadreaza intre 2 si 10 zile lucratoare din momentul preluarii comenzii. In cazul in care ati optat pentru plata prin virament bancar, SC Partener Coffee Services SRL se obliga sa livreze produsele comandate dupa data la care s-a efectuat creditarea contului nostru bancar cu pretul produselor. In cazul neindeplinirii acestei obligatii, SC Partener Coffee Services SRL va returna pretul in maximum 3 zile lucratoare in contul bancar din care aceasta a fost ordonat, cu exceptia cazului in care dumneavoastra ati fost de acord cu prelungirea termenului de livrare, acord ce va fi comunicat prin fax sau e-mail.

Taxe transport si ramburs

In cazul comenzilor cu o valoare minima de 100 RON cu TVA inclus, SC Partener Coffee Services SRL  va suporta cheltuielile de transport in Bucuresti cat si pentru celelelte localitati. In celelalte cazuri, Cumparatorul va suporta cheltuielile pentru transport. Acestea se pot  factura separat de catre casa de expeditie sau pot fi incluse in factura pentru produsul comandat. In cazul comenzilor cu o valoare mai mica de 100 RON cu TVA inclus, pretul transportului este de 19.00 RON pentru Bucuresti si pentru celelalte localitati, prin firma de curierat Urgent Curier.

Garantie

Produsele electrice, conform legii, vor fi insotite in momentul vanzarii de catre certificate de garantie puse la dispozitie de catre furnizorii magazinului online espressodepo.ro.

 Returnarea produselor

In conformitate cu OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, "Consumatorul, persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii,  beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere. Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. În acest scop, consumatorul poate alege varianta de a folosi un formular de retragere sau de a face orice altă declaraţie neechivocă în care îşi exprimă decizia de retragere din contract.

In cazul retragerii, este obligatoriu sa returnati produsul exact in starea in care v-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, nu aveti dreptul sa solicitati rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul Partener Coffee Services S.R.L., pe cheltuiala exclusiva a dumneavoastra. Rambursarea pretului catre dumneavoastra nu se va face inainte de primirea produsului si confirmarea emisa de Partener Coffee Services S.R.L. ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care ati optat pentru plata la livrare, clauza de mai sus nu se aplica, deoarece produsul este vazut de dumneavoastra inainte de efectuarea platii, avand astfel posibilitatea de a verifica daca este corespunzator solicitarii dumneavoastra. Efectuarea platii la momentul livrarii sau ulterior echivaleaza cu acceptarea irevocabila a produsului, dreptul de denuntare ne mai putand fi exercitat dupa aceasta data. Partener Coffee Services S.R.L. isi rezerva dreptul sa solicite despagubiri in cazul in care denuntarea unilaterala este efectuata doar in scopul prejudicierii Partener Coffee Services S.R.L..